21 grudnia 2016

Ideas gift for christmas ❄




Hej kochani, jak tam przygotowania do świąt ?
 Ale mam dla Was mały poradnik prezentów dla niej, chyba nie jestem jedną spóźnialską w sprawach prezentów :)
 A więc zaczynamy :)
Zestaw 1 :
- obudowy na telefon to fajny dodatek i niewielki koszt, ten akurat jest na iPhone 6/6s jest on z H&M koszt ok. 25 zł, jest on w ciekawy wzór marmuru (mój ulubiony ostatnio :) )
- świąteczny kubek, myślę że nie jedna z nas chętnie piłaby z takiego kubka swoją ulubioną herbatę czy kakao, ten jest z Home and You, ok. 25 zł 
-szlafrok, taki milusi oraz z słodkim pyszczkiem idealny do oglądania Kevina, H&M ok.130 zł
-słuchawki, nie ważne czy douszne czy nauszne, myślę że każdemu się przydadzą i jeśli będą w ładnym kolorze bądź wzorze będzie idealnie, H&M ok.130zł
-instax mini 8, czyli dawny polaroid, tzw. aparat wywołujący zdjęcia natychmiastowo, idealny na imprezy czy święta, mamy pamiątkę w wielkości karty kredytowej  natychmiast, koszt ok. 300zł  

Zestaw 2 : 
- pościel, również bardzo przydatna rzecz, ale wiadome jest to że ładna pościel może cieszy, a nawet może trochę odmienić nasz pokój,i znów mój ulubiony marmur, Jysk ok. 35 zł 
-paletka cieni, jeśli wiemy, że dana osoba interesuje się makijażem, to możemy jej sprezentować paletkę cieni , Urban Decay Naked Basics ok. 145 zł 
- lightbox, czyli podświetlana tablica na której możemy układać napisy, fajny i ciekawy dodatek do pokoju, Jysk ok.85 zł 
-czapka z pomponem, ciepła, w ładnym kolorze i modna, oczywiście prezent dla osób lubiących nosić czapki, H&M ok. 40 zł 

Zestaw 3 : 
- książka, fajny dodatek na jesienno-zimowe wieczory, tutaj akurat podałam książkę o makijażu Bobbiego Brown'a, ale może być w różnej tematyce, Empik ok. 60zł 
-szalik, najlepiej aby był ciepły i duży, i w stonowanych kolorach, oraz w modną kratę, H&M ok.50zł 
-zegarek, jeśli wiemy że ktoś potrzebuje zegarka albo marzy o nim, to czemu mu nie sprezentować taki jaki mu się podoba ? Cluse ok. 360 zł 
- pomadka, firma Mac jest dość pożądana wśród kobiet, mają oni niesamowicie wielki wybór kolorów oraz kosmetyków, więc jeśli mamy troszkę więcej pieniążków to możemy ją kupić, Mac , Velvet Teddy ok. 90 zł 
-świeczki, różnego rodzaju świece czy woski są cudownym umilaczem, kupno jednej dużej świecy bądź kominka z woskiem jest na pewno przyjemnym prezentem, Yankee Candle Snowflake Cookie ok, 100 zł 

Zestaw 4 :
- bransoletka z charmsami , ten prezent jest o tyle fajny, że na inne okazje możemy dokupywać danej osobie tylko charms i tak bransoletka będzie się wypełniać, Pandora ceny są różne 
-zestaw ze Starbucks'a, bardzo polecam Wam kubki termiczne, dostałam w zeszłym roku i bardzo dobrze mi się sprawuje, ciepła kawka na wynos i ładny kubek, czego chcieć więcej? Starbucks ok. 100zł
-kapcie, ciepłe z fajnym wzorem, ja uwielbiam kapcie i ciepłe skarpetki, dla mnie takie prezenty są bardzo praktyczne, te kapcie pasują do szlafroka z H&M który wyżej pokazałam , H&M ok. 50 zł 
- piżama, moja ulubiona część garderoby <3, także myślę że taki prezent ucieszy każdą z nas, aby dwa kolejne dni świąteczne w niej spędzić, H&M ok. 80 zł 

Napiszcie mi swoje propozycje prezentów dla niej :)
Zapraszam na mój kanał na YouTubie !
 

2 komentarze:

  1. Super pomysły, i wiem napewno że kilka z tych propozycji znajdzie się pod moim drzewkiem w tym roku 😊 z każdego zestawu coś mi się podoba, uwielbiam charmsy Pandory, i szminki od maca, aparat Polaroid to fajna sprawa, mam i używam regularnie 😊
    Pozdrawiam z Manchester 😁

    www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też wierzę,że któreś z nich trafią pod moją choinkę haha :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)