9 maja 2017

Hafty i paski na jednej koszuli


Dwa modowe trendy na jednej koszuli, można ? Można. Uwielbiam paski odkąd pamiętam, ale szał na wzór kwiatów oraz  hafty pojawiał się z początkiem  roku. Mogłabym mieć taki motyw na  każdym ubraniu :)
Z mojej długiej nieobecności nie będę się tłumaczyć, ponieważ każdy z nas ma czasami gorszy okres w życiu i potrzebuje resetu od wszystkiego. Jak można zauważyć wiosna w Polsce też nas nie rozpieszcza, co mnie dołuje cholernie. Ciągły brak słońca, powoduje u mnie bóle głowy i marudny humor. Ale wracając do stylizacji, ta koszula pojawi się kilku krotnie na moim blogu, to mogę Wam zaświadczyć :) Gdy znalazłam ją w takim tańszym butiku za 39,90, to nie mogłam przejść obojętnie. Trapezowa  spódniczka z guzikami to też jeden z moich ulubionych klasyków. Dajcie znać co myślicie o stylizacji oraz o jakości zdjęć.

Instagram: lilliannablog
Snapchat: lilliannablog














Ramoneska- Diverse
Skirt/Spódniczka- H&M
Shirt/Koszula - Szachownica.pl
Watch/Zegarek- Allegro.pl
Chocker- Allegro.pl
Handbag/Kopertówka- H&M
Shoes/Buty- Deezee.pl

21 komentarzy:

  1. Swietna koszula, hafty rzadza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też mam bzika na punkcie haftów :)

      Usuń
  2. Koszula świetnie się komponuje z tą spódniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudną koszule! Zawsze zachwycam się u każdej z Was, bo jednak to must have tego sezonu!:D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z westchnieniem patrzę na te wszystkie koszule na blogach i w sklepach ale od czego są wyprzedaże :)

      Usuń
  4. Pięknie to wygląda podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka i ramoneska- idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam, gdybym jeszcze częściej chciała nosić te spódniczki to byłoby super, ale to kompleksy w stosunku do nóg 😅

      Usuń
  6. Cudownie prezentuje się ta stylizacja <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, jednak nie trafia do mnie moda na te naszywki i hafty :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, moja przyjaciółka też nie trawi tego trendu :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula. Fakt, obecnym trendem stał się haft. Nie bez powodu. Jest fenomenalny! Super stylizacja. ;)
    Co do przerwy. Czasem każdy jej potrzebuje. Warto zregenerować siły i zacząć na nowo ;)
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulą jestem zachwycona <3 podobają mi się hafty

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta stylizacja ! Jakość zdjęć -fenomenalna ♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta koszula! Dodatkowo, musimy przybić sobie piątkę za takie same buty, haha 😊

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)