1 lutego 2017

My new hat and my fav tulips


Cześć kochani, mam dla Was kolejną stylizację :)
Gdyby kiedyś ktoś mi powiedział że, założę kiedyś kapelusz to pewnie bym go wyśmiała. Ale jednak człowiek się zmienia, jego styl i spojrzenie na świat.

 Czy Wy też zauważacie, jak bardzo się zmieniacie z biegiem czasu ? Ja od zawsze lubiłam się bawić modą, ubraniami czy przebierankami. Kiedyś częściej bawiłam się w diy , teraz zdecydowanie mniej , ale mam jeden pomysł w głowie. Tutaj poruszę kwestię kapelusza, kiedyś bym w życiu nie założyła a teraz ? Uwielbiam różnego rodzaju nakrycia głowy. I może to i lepiej że dorastamy do niektórych rzeczy. A tak poza stylizacją jest ranek, patrzę przez okno, znów buro i szaro. Wiec to chyba idealna decyzja aby do Was napisać przy kubku kawy i pod ciepłą kołderką  :) Za niedługo mykam na uczelnie na kolejne zaliczenie, tym razem z Historii Wojskowości, także trzymajcie za mnie kciuki :) Napiszcie mi koniecznie co sądzicie o stylizacji i o takim małym spamie zdjęciowym, i mogę Was upewnić, że nie było zimo tego dnia kiedy robiłam zdjęcia :* I nie mogło na zdjęciach zabraknąć moich ulubionych tulipanów <3 


Snapchat : lilliannablog
Instagram :lilliannablog







Płaszcz/ Coat - Stradivarius 
Koszulka/ T-shirt - Berskha
Spodnie/ Jeans - Cubus 
Kapelusz/ Hat - New Yorker 
Botki/ Shoes - Para 
Torebka/ Bag- Michael Kors 
Chocker/ Chocker - allegro.pl
Zegarek/ Watch - Casio
Bransoletka/ Bracelet - Lilou
Pierścionki/ Rings - H&M 

21 komentarzy:

  1. Masz swietny styl :) Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja. Sama już nie mogę się doczekać, aż będzie można tak chodzić pełną parą, a nie tylko te grube czapki i kurtki. :(
    Powodzenia na zaliczeniu! :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też tęsknię za krótkim rękawkiem :( Ale coraz bliżej do takiej pogody :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja! :D

    Pozdrawiam, www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusze są świetne i prezentujesz się w nim ślicznie. :) też się cieszę, że znów są tulipany, bo to zdecydowanie moje najulubieńsze kwiaty. szczególnie żółte. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Uwielbiam chockery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kapeusz! Bardzo ci pasuje.

    http://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/01/magiczne-pyty-z-cementu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kapelusze <3 Stylizacja śliczna, elegancka i świetnie Ci pasuje !;)
    Powodzenia na egzaminach ja dziś pisałam biochemie
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kogo ja tu widzę :) Dziękuję kochana, również powodzenia na studiach :*

      Usuń
  8. Bardzo ładny look, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz w tym kapeluszu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia dobre dla oczu :) Świetna stylizacja :D
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Te tulipany dodają uroku :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)