28 stycznia 2017

Co dostałam na święta 2016 ? :)


 Cześć kochani, mam dla Was nowy post ! : )
Tym razem o prezentach, które dostałam na Święta w tym roku. Może kogoś to zainspirować w kupnie prezentów na przyszły rok.
 Tak, tak wiem szybko się wzięłam za napisanie jego, ale pierwsze dwa tygodnie nie byłam aktywna w ogólne w sieci. A teraz kiedy mam natłok nauki i obowiązków potrafię znaleźć chwilę czasu na napisanie do Was. Dziwne, co nie ? :) Ale wróćmy do posta, który nie ma na celu chwalenia się itp. Ja lubię posty i filmy o tej tematyce więc myślę że i Wam się spodoba :)
Zdjęć nie będę opisywać, tylko Wam je wleje tutaj. Mniej więcej poukładam moje prezenty kategoriami. 







A Wy byliście zadowoleni z prezentów ? :)

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)