24 stycznia 2017

Casual look with black coat

 

 Cześć kochani, mam dla Was post z klasyczną stylizacją. Stylizacja na co dzień, lecz jeden element daje jej  troszkę więcej ekstrawagancji czy nawet elegancji. Tak ubrana mogłabym chodzić codziennie :)

W przerwie między pisaniem prac semestralnych a nauką na kolokwium , znalazłam chwilę czasu aby do Was napisać. Jedno z moich postanowień noworocznych była systematyczność na różnej płaszczyźnie mojego życia. Ale o postanowieniach też będzie post, lecz trochę później. :)
Ale wróćmy do stylizacji główną perełką jest płaszcz, początkowo w planach był szary szlafrokowy, ale nie mogłam znaleźć takiego idealnego (może jeszcze znajdę). Połączenie dość eleganckiego płaszcza z czapką z pomponem i zimowych butów a'la Emu( buty kochane i znienawidzone), daje połączenie w którym czuję się najlepiej. Ciepło i wygoda sprawia że kocham takie look'i. Koniecznie napiszcie mi co sądzicie o takim połączeniu :)  


























Miłego wieczoru i dużo uśmiechu na nowy tydzień :) 
Płaszcz/Coat- Stradivarius 
Sweter/ Sweater - Primark/sh
Koszula/Shirt- Reserved 
Dżins/Jeans-Cubus 
Buty/Shoes- zwykły butik
Torebka/Bag -Michael Kors 
Czapka/Hat- Pepco

8 komentarzy:

  1. bardzo ładny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego :) Każdy wolny grosz do skarbonki świnki i w niedługim czasie i ty sobie kupisz :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja do tego rodzaju płaszczu musiałam dorosnąć :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)