7 lutego 2017

Moje pierwsze zamówienie z komsetykomania.pl + Walentynkowa niespodzianka


Cześć kochani, chciałabym Wam dziś pokazać moje pierwsze zamówienie z kosmetykomania.pl. Jakoś nigdy nie zamawiałam  kosmetyków przez internet, a chyba zacznę bo ceny są o wiele atrakcyjniejsze i jest sporo promocji :)
Moje zamówienie nie będzie należało do dużych, lecz na próbę kupiłam kilka myślę, że ciekawych rzeczy. Na kosmetykomania.pl znajdziecie nie tylko kosmetyki ale także świece, woski, różnego rodzaju akcesoria do kąpieli i mnóstwo innych dobroci. Jak możecie zauważyć, że wszystkie produkty są pięknie zapakowane i można od razu komuś podarować. A kto ma ochotę na małą niespodziankę niech zostanie do samego końca :)




Jak możecie zauważyć, dużo tych produktów nie ma. Kupiłam kilka dobroci, które mam nadzieję, że się sprawdzą lecz raczej nie mi  :)


A teraz jeśli widzicie te produkty na powyższych zdjęciach, to mam dla Was walentynkowe rozdanie. Ostatnio siedząc i przeglądając kosmetyki, pomyślałam a czemu by komuś nie sprawić troszkę radości ? A więc zamówiłam, głównie dla Was te produkty. Dla siebie zostawiłam pędzel oraz jeden wosk.
Co jest do wygrania: 
paletka cieni, róż do policzków, dwie pomadki oraz wosk Yankee Candle


Rozdanie ! 
 Co trzeba zrobić ?
 1. Napisać komentarz w odpowiedzi ,,Czy lubisz walentynki  i jak lubisz je spędzać ? "
2. Koniecznie do komentarza dodać swój e-mail, bo tak skontaktuję się z zwycięzcą.
3. Zaobserwować mój Instagram  
4. Polubić fanpage na Facebook
5. Jeśli ktoś chce to może również zaobserwować bloga 

Rozdanie trwa od 07.02.2017- 12.02.2017
Ze zwycięzcą skontaktuję się poprzez email w dniu  12.02.2017, oraz tutaj napiszę nazwę komentującego. 

Wygrywa: Sandra Jarosławska

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału, i życzę powodzenia ! :)


14 komentarzy:

  1. Tak, bardzo lubie bo to moja i Dawida rocznica, w kazdym roku spedzamy wyjatkowo razem ten dzien, czy wychodząc do restauracji razem, czy spędzając milo czas w domu z kolacja :-)




    Dariaalewalska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynki święto jak prawie każde inne, miłość powinno okazywać się każdego dnia, jednak ten dzień nadaje taki wyjątkowy "klimat" :) Te walentynki niestety spędzę jako singielka, ale wiem że mogę liczyć na moje przyjaciółki 😘 narkorall@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zapakowane kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczę na ich stronkę :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej paletki cieni :) W rozdaniu nie biorę udziału, bo nie przepadam za takimi rzeczami, ale życzę powodzenia innym!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki - tak bardzo uwielbiane przez wszystkich święto zakochanych i ja lubię ję równie bardzo. Niestety ostatnio w moim życiu brak jest drugiej połówki, więc nie mogę obchodzić ich tak jakbym chciała. Zapewne spędzę ten dzień robiąc sobie domowe SPA, innych pomysłów brak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój e-mail pingwinekxdxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki?hmm w sumie mimo ze jestem singielka to lubie to święto. Przeciez nie zawsze trzeba siedzieć samemu w domu tego dnia. Ja zabieram przyjaciółki i lecimy na miasto wypić jakies dobre wino 🍷💞

    Sandra33661@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. soft blanket <3 najlepszy zapach YC EVER!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki są świetnie zapakowane, na pewno sprawdzę ofertę tej strony!

    Zapraszam do mnie
    http://weronikakalemba.blogspot.com/2017/02/prosty-i-efektowny-makijaz-na-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Z marką freedom nie poznałam sie jeszcze ale kusisz bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)