15 lipca 2017

White dress and red weed


Cześć kochani, nie obiecuje wielkiego powrotu bo nie ma mnie w domu do połowy września ale jakiś zapas zdjęć mam wiec może Was nie opuszczę :) Ale wracając do zdjęć to zauroczył mnie widok tych maków, wzięłam aparat i przyjaciółkę pod rękę i coś tutaj stworzyliśmy.

Czy też czasami kupicie jakieś ubranie, ale czeka ono na odpowiedni moment ? Tak było z tą sukienką, czekała ponad rok na to abym ją ubrać. Biel jakoś do mnie nie przemawiała, ale z czasem zainwestowałam nawet w białe spodnie i za niedługo też je zobaczycie na blogu. A teraz zostawiam Was z masą zdjęć <3

Instagram: lilliannablog
Snapchat: lilliannablog













 
Katana jeans - sh
Dress/ Sukienka - Bik Bok
Espadryle - Deezee.pl
Watch/Zegarek - Allegro.pl


9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look i zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :D zdjęcia również prześliczne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsca na zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka. A maki dodają uroku :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne okoliczności przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne maki! Ostatnio wybrałam się na zdjęcia i jak znalazłam u mnie maki to nie mogłam się od nich oderwać :p Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta jeansówka ;)!!!!
    Zapraszam do siebie
    https://sylvves-k.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)