25 lipca 2017

summer light walk


W dzisiejszym wpisie mamy prostą stylizację z sukienką w paski. Każda na pewno ma coś w paski w szafie, i jest to wzór w części garderoby z którą dość łatwo się pracuje. U mnie w szafie paski mają dużą ilość egzemplarzy, ale mi to absolutnie nie przeszkadza, uwielbiam ten motyw :)
Przy okazji spacerku po Sopocie, chwyciliśmy aparat i zrobiliśmy kilka ujęć. Te zdjęcia wyglądają mi na takie wakacyjne, te paski, biel i granatowy trencz. Uwielbiam takie delikatne zdjęcia.
Zdecydowanie paski kojarzą mi się z nadmorską sielanką, a Wam ?

Snapchat: lilliannablog
Instagram: lilliannablog








Dress/Sukienka- Berskha
Shoes/Buty- Pull&Bear
Trench-coat/ Trencz - F&F /sh
Watch/Zegarek - Allegro.com
Bag/Torebka - Pepco




7 komentarzy:

  1. Nie lubię mieć w swojej szafie "pasków" tylko dlatego, że mi kompletnie nie pasują...niestety. Tobie w nich do twarzy! Bardzo ładne zdjęcia!

    Jessica Januszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, a buciki mi się super podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na tą sukienkę to przyprawia mnie ona o zawrót głowy. Tak jak te obrazki dziwne, co niby sprawiają wrażenie jakby się ruszały. Za to ciekawie prezentuje się cała reszta. Szczególnie zegarek i buty.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Trójmiasto i cieszę się, że tam mieszkam. Zdjęcia na plaży zawsze wyglądają tak magicznie! Niezwykle podoba mi się twój zegarek,
    pozdrawiam,
    Alexandra Drążek
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka, taka minimalistyczna :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)