7 września 2017

All denim look



Hello people ! Tak, malutkimi krokami wracam do Was. Mój grafik w pracy zmienił się z codziennego na "co drugi dzień", więc myślę że, w końcu trochę odpocznę :)
Pisząc ten post czuję się jakoś tak szczęśliwie że, nadrabiam zaległości ale też stresuję się że, wyszłam z wprawy.
Denim jest modny odkąd pamiętam, zawsze dżins będzie nam towarzyszył w naszych stylizacjach oraz szafach. Chyba nie znamy nikogo kto nie posiada chociaż jednej pary dżinsów w swojej szafie.
Mi osobiście się bardzo podoba takie połączenie. Jak możecie zauważyć Zdjęcia robiliśmy podczas pewnego popołudniowego spacerku. Ciągle uczymy się i pracujemy na zdjęciami.
Napiszcie mi w komentarza co myślicie o takiej stylizacji.
Miłego dnia kochani <3
`





 Shirt/Koszula- ZARA
Jeans/Dżins-Stradivarius
Heels/Obcasy- New Look
Handbag/Kopertówka- H&M

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)