25 września 2017

Sunday walk in a floral dress


Za oknem deszcz oraz spadające liście, a na zdjęciach słoneczne Orłowo. Lubię czasami znajdywać niewykorzystane zdjęcia, które mogę dodać na bloga :)

Stylizacja idealna na niedzielny spacer czy obiad. Ja kiedy nie muszę być kierowcą to często pomykam w szpilkach, oczywiście jeśli chodzi o obcasy z głową (nie żadne 12 cm haha :) ). Najlepsze jest to że, sukienka jak i ten przepiękny trencz są z second hand'u <3
Na taki kolor trencza polowałam już dawno, ale zawsze jak je znajdywałam w second hand'ach to albo to były rozmiary 42,albo dziwny kolor beżu lub już strasznie zużyte. A ten jest wręcz idelany i wygląda jak nowy. Koszt sukienki i płaszcza to koszt ok.35 zł :)
Co sądzicie o tej stylizacji ? Dajcie znać co  o niej myślicie :)








Dress/ Sukienka - H&M/second hand
Trench-coat/ Trencz- H&M/ second hand
Handbag/Torebka - H&M
High heels/ Obcasy - no name


4 komentarze:

  1. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentuje się stylizacja, fajnie stylizacja wygląda i widać pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja. Podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka prezentuje się bardzo ładnie, trencz wygląda w tym zestawieniu super !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)