24 listopada 2017

Notting Hill you're beautiful



 Zdjęcia chyba w najpiękniejszej dzielnicy jaką kiedykolwiek widziałam i byłam. Marzyłam aby, ją zobaczyć na własne oczy i  zrobić piękne zdjęcia :)


Notting Hill to piękna dzielnica z kolorowymi domkami. Każdy domek ma cudowny kolor, wyglądają trochę jak tęcza. Każdemu kto, będzie w Londynie polecam a, wręcz nakazuję Wam tam pójść i zobaczyć tą piękną dzielnicę :) Lecz Notting Hill to nie tylko,  tęczowe domki ale także kawiarenki, stragany oraz super okazja dla kupna pamiątek (6 magnesów na lodówkę za 5 funtów) :D
Weźcie kubek świątecznej kawy w dłoń i pogubcie się troszkę po tym cudownym miejscu.

Ps. Świąteczna kawa była już na początku listopada i strasznie się zdziwiłam jak zobaczyłam te przeurocze kubki ze Starbucks'a <3







 




Stylizacja prosta i wygodna do chodzenia po Londynie całymi dniami :) 

Jeans/Dżinsy- Sinsay • Shoes/Buty- Converse • Handbag/Torebka- H&M • Trench/Trencz- H&M • T-shirt/Koszulka- Long Hampton Island/ sh 



 





2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)