17 grudnia 2017

My first visit in London


Znacie to niesamowite uczucie kiedy spełniacie swoje marzenie, i nawet nie przeszkadza Wam pobudka o 3 rano ? Ja doświadczyłam tego podczas wylotu do Londynu :)

Londyn był bardzo długo na mojej liście "dream trip", teraz z wielkim uśmiecham wykreślam go z niej :)) Do Londynu polecieliśmy na początku listopada i był to odpowiedni moment dla amatorskiego zwiedzania. W Londynie byliśmy 4 dni, i zobaczyłam wszystko co chciałam,oprócz kilku rzeczy ale coś musiałam zostawić "na kiedyś". Przepełnione miasto ludźmi z kubkami kawy, w jesiennych stylizacjach i zatłoczone metro to kilka z ciekawych widowisk z tego miasta dla moich oczu :)

London Eye 

King's Cross, czyli stacja Harrego Pottera 🚇



Sobota w Hotting Hill 💜

Kolorowe domki 🏠



Tower Bridge 


Love in the red bus 🚌

Budynek Walkie Talkie 

Widok na Londyn z Tower Brigde 

Sky garden 🌿🍃

My turyści 😅




Nice view 💖





Kawiarnia w Sky Garden 

Muzykanci w metro 
Zamek przy Tower Bridge 🏰




Typowo turystyczne zdjęcie ✈



Trafiliśmy niestety na remontowany Big Ben :(


Ulubione czerwone autobusy i taksówki 💓Mogłabym siedzieć i patrzeć tak z kubkiem kawy,  na to miejsce cały czas :)

Tradycyjne czerwone budki :))


Oxford street <3 Tutaj nie będziecie się nudzić i szybko pozbędziecie się pieniędzy 😂😍
               Wrócę do Londynu napewno,każdemu polecam to miejsce. Ja się zakochałam 💞
A Wy macie coś, co moglibyście polecić w UK ? :)

4 komentarze:

  1. Musze się kiedyś tam wybrać :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Sama jeszcze nie odwiedziłam Londynu, ale mam to już w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Londynie i uwielbiam to miasto :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu, przepiękne zdjęcia :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)