1 stycznia 2017

4 urodziny bloga ! :)


Cześć kochani, dziś jest pierwszy stycznia czyli kolejne urodziny bloga :) Cieszę się, że w ogóle ktoś tu zagląda i czasami komentuje. W tym roku odważyłam się na vlogmas, czyli czego najbardziej się bałam w prowadzeniu kanału na YouTub'ie to mówienie do kamery. Ale odważyłam się spodobało się kilku osobą, przybyło kilku subskrybentów co dla mnie jest małym sukcesem. Jeszcze zostało mi kilka do dodania na kanał, ale je dodam w najbliższych kilku dniach. Pamiętam kiedy dodałam swój pierwszy post, miałam tam taką śmieszną stylizację. Z biegiem czasu zauważam jak bardzo się zmieniam :) Na nowy rok, życzę sobie więcej czytelników i widzów.


  Po opis stylizacji oraz więcej zdjęć, zapraszam na kanał :)

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)