6 marca 2018

winter total black look

 

Ostatnimi czasy spodobało nam się, spacerowanie po Orłowie. Dziwne jest to że, mieszkamy w miejscu w którym z każdej strony mamy morze a i tak każda z nich jest dla nas inna i piękna :)
Mam dla Was czarną zimową stylizację
 Motyw gwiazd, gwiazdeczek bardzo mi się podoba na ubraniach ale także na elementach dekoracji domu. Tą sukienkę dorwałam na końcówkach wyprzedaży w Sinsay'u :) Do tego dobrałam czarne kozaki za kolano i jedną z modniejszych kurtek w stylu biker jacket. Nie obeszło by się bez spacerku z gorącą kawą na wynos. Prz Orłowskim molo znajdziecie kilka mobilnych kawiarenek, jedną z nich jest Bike Cafe , mają cudowną kawę oraz gorącą czekoladę. Jestem zakochana w zimowej scenerii Gdyni, a Wam się podoba ? 

Instagram : klik
Facebook: klik
Vinted: klik












Dress/ Sukienka - Sinsay 
High knee boots/ Kozaki za kolano - Sinsay 
Hand bag / Torebka - Szachownica 
Biker jacket/ Pilotka - Stradivarius 

Napiszcie mi na dole czy Wam się podoba :) ⬇

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)