14 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 oraz 6 urodziny bloga ! ⭐

  Witam Was w tym nowym roku 2019 ! 🎉




Piszę dla Was post podsumowujący rok 2018 oraz chcę nawiązać do już szóstych urodzin bloga.
01.01.2019 minęło mi sześć lat odkąd mam to swoje miejsce w sieci, i bardzo lubię tu wracać. Co prawda bloga prowadzę mniej lub bardziej systematycznie, ale chciałabym to zmienić. Jakoś w połowie grudnia tutaj zajrzałam i przeglądałam  stare posty, fajnie jest mieć do czego wracać. Mój blog jest to dla mnie rodzaj pamiętnika, prób fotografii oraz posty takie typowo "babskie". Chcę trochę z bloga zrobić blog lifestyle'owy, tak aby był pamiątką z mojego życia. Najbardziej aktywna jestem na Instagram'ie, więc jeśli śledzicie mnie tam to wiecie jak bardzo zmieniło się moje życie ! :)



A teraz wracając do podsumowania minionego roku 2018.
Był to dla mnie bardzo wyjątkowy, przełomowy oraz szczęśliwy rok !
Po pierwsze zostałam żoną, ślub zaczęliśmy planować już dwa lata przed naszym ślubem, był to wyjątkowy czas. Dnia 04.08.2018 powiedzieliśmy sobie to najważniejsze sakramentalne  "TAK". Bycie żoną jest super, co prawda jestem nią dopiero pięć miesięcy. Dodam Wam kilka zdjęć abyście przeżyli z nami ten dzień w mini skrócie, co prawda więcej zdjęć dodam z pleneru. Jeśli będziecie chcieli to zrobię osobne posty o tematyce ślubu z większą ilością zdjęć.

















Fotografia: Simple Stories Photography
Jedno ze zdjęć plenerowych zdradza to co wydarzyło się jeszcze wyjątkowego w minionym roku.
17.11.2018 zostałam MAMĄ ! ♡
Kolejne ważne i wyjątkowe wydarzenie w moim życiu i roku ! Ciążę przeżywałam  z rodziną i bliskimi znajomymi, chciałam Wam tutaj coś napisać o moim małym szczęściu ale w zeszłym roku moje posty były bardzo okrojone. To co mnie spotkało tego dnia to coś niesamowitego, takiego uczucia nie da się zapomnieć. W tym dniu byłam ważna tylko ja, mój mąż i ona.. Lilianna !
Nikogo chyba nie dziwi jej imię, kiedyś pewnie moja córeczka przejmie po mamie bloga haha ! :)
Dodam Wam kilka zdjęć z naszej sesji brzuszkowej u cudownej fotografki z pasją, ciężko było się zdecydować bo wszystkie bardzo mi się podobają.













Fotografia: Marta Stasiukiewicz Photography

A jaki był Wasz zeszły rok ? Super czy tragedia ? Napiszcie w komentarzu ⬇️ 

5 komentarzy:

  1. Przepiękna z Ciebie panna młoda. Naprawdę. Naturalna i kobieca. Gratuluję córeczki ;)
    Mój rok bardzo owocny, więc był super mimo małych zawirowań. Ale tak to w życiu bywa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuję bardzo <3 Och ten mój to też było totalne szaleństwo haha! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jejku, zdjecia z ślubu są piękne, ale te z brzuszkiem to czysta bajka tyle miłości na paru zdjęciach! Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Gratulacje

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie wpadnę w wolnej chwili :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)