19 stycznia 2019

winter look




Dawno nie było jakiegoś normalnego posta ze stylizacją, ale w sumie tutaj dawno nie było postów. Mam głęboką nadzieję, że to się zmieni a raczej bardzo bym chciała kontynuować prowadzenie bloga. Stylizacja nie jest jakaś mega wymyślna ale podczas tej sesji troszkę bawiliśmy się obiektywem, ciągle się uczymy i mam nadzieję, że z czasem ogarnę go bardziej. 





Ale nie obraziłabym się abyście polecili mi jakiś fajny obiektyw, bo ja i fotografia to ostatnio troszkę noga. Od kilku lat już się nie interesowałam i zaniedbałam pogłębianie wiedzy na ten temat :(  Zależało by mi aby był idealny do takich właśnie zdjęć, typu stylizacje, do zdjęć maluszka. Ale wracając do stylizacji, jest to najbardziej prosta i minimalistyczna i jedna z moich ulubionych.



 



 
shoes / buty- Sinsay
wool cap- Primark
sweather/ sweter- Gina Tricot/sh
skirt/spódniczka- Szachownica
handbag/kopertówka- Szachownica
coat/płaszcz- Stradivarius

Niżej macie bonus ⬇️ Mnie totalnie rozbawioną i bez pozowania. 
Kochani miłego weekendu ! :)



8 komentarzy:

  1. Minimalizm jest zawsze fajny, fajnie wyglądasz .niestety jestem niedoświadczona w fotografii, dlatego nie mogę się wypowiadać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, uwielbiam czerń i biel. Mogłabym tylko na takich kolorach bazować moją garderobę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zdjęcia mają taki fajny, mroczny klimat- i to mi się podoba;) zmieniłabym rozmiar zdjęć, na `oryginalne` osobiście uważam, że takie wyglądają lepiej. Prowadź bloga i rozwijaj się nadal, bo to super sprawa. Niestety jedna chwila nieuwagi może go zaniedbać, więc pielęgnuj:-) powodzonka no i wszystkiego najlepszego na 2018rok!
    zostaję na dłużej i czekam na posty.

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jejku bardzo mi miło. Dziękuję za cenną radę co do rozmiaru zdjęć. No ja mam straszny problem z systematycznością, ale obiecałam sobie poprawę w tym 2019 roku. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok i chętnie do Ciebie zajrzę ! :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :D Najbardziej spodobał mi się płaszcz oraz czapka :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, czapkę kocham nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nowym sprzętem zawsze sprawiają mały problem. Trzeba się go po prostu nauczyć. Do zdjęć takich jak Twoje, czyli np. stylizacji pewnie dobrze sprawdziłby się obiektyw o ogniskowej 50mm.
    Poza tym bardzo ładna stylizacja. Zupełnie wpisuje się w ten styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to prawda, jest troszkę do nauki. Obiektyw którym były robione te zdjęcia to Nikkor 50 1.8 d, lecz wydaje mi się, że g byłby lepszy. A może to moje body są już za stare bo mam Nikona D3200.Co o tym sądzisz ? :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)