9 maja 2019

Chrzest Święty Lillianny- relacja foto


Słońce wpada przez okno, malutka ma pierwszą drzemkę a ja siedząc przy laptopie natknęłam się na folder "Chrzest Święty Lilianny" i pomyslałam "o kurczę, napiszę post". Znów długo nic nie dodawałam ale nie miałam żadnych zdjęć, a pogoda ostatnio nam nie dopisuje także, drogie słońce bądź dla mnie łaskawe na najbliższe dni. A mój kochany Mr. Mąż wyjeżdża za chwilę i nie będzie kto miał mi zrobić zdjęć :( Ale póki co skupmy się na zdjęciach z chrztu mojej córeczki ❤️



Bardzo pragnęłam mieć piękną pamiątkę z tego ważnego dla nas dnia, poprosiłam mojego męża i po dłuższych dyskusjach stwierdziliśmy, że mamy super fotografa w otoczeniu także musimy ją mieć na swojej uroczystości. Nasza kochana Marta jest cudownym fotografem, i wiemy, że jeśli tylko będziemy mieli okazję to skorzystamy z jej usług, skorzystaliśmy już dwukrotnie i jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasza relacja obejmowała: przygotowania w domku, ceremonię oraz zdjęcia w lokalu. I taką opcję polecamy wszystkim, macie dzięki temu zdjęcia zrobione na spokojnie, oraz ważne momenty z kościoła, i rodzinne zdjęcia już z lokalu. 








Ubranko na Chrzest składało się z wełnianego ręcznie robionego kompletu i dodatków zrobionego przez przyjaciółkę mojej babci. Pani Wandzia działa cuda mówię Wam, zresztą sami oceńcie ☺️ Pod to ubrałam jej body z piękną koronką i dokupiłam jej opaskę już do lokalu, ale bonetka skradła moje serca, wyglądała w niej tak uroczo. I jeszcze biały wełniany kocyk z Newbie bo jednak mała sobie grzecznie spała w kościele.

























Dodałam tylko kilka zdjęć, ominęłam większość z kościoła oraz rodzinnych, te wolę zostawić w albumie rodzinnym. Chcecie post z dekoracjami i słodkim stołem? Mam specjalnie zrobione zdjęcia przez Martę tego miejsca, także chętnie się podzielę z Wami małą dawką inspiracji :)
Linki zamieszczam poniżej:

Zdjęcia: Marta Stasiukiewicz 
Moja sukienka: Nunu.pl
Body i opaska Lili: Newbie
Wieszak z grawerem: DrewniakoweLove 
Pierniczki dla chrzestnych: OLX p. Monika 

A Wy decydujecie się na usługi fotografa z takich okazji, czy prosicie kogoś z rodziny aby upamiętnił Wam ten dzień ? Dajcie znać w komentarzach ⬇️




3 komentarze:

  1. Pięknie prezentujecie się na zdjęciach. Warto czasem oddać ważny dzień w ręce fotografa, aby go upamiętnił, jak widać w tym przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mieć takie zdjęcia na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ! :)